Як зауважують, українська школа не зазнавала глибинних перетворень уже понад півстоліття. Результатом цього стали: неактуальні знання, неконкурентоспроможність української системи освіти «відтік умів» відсутність мотивації як в учнів, так і в педагогів дефіцит кваліфікованих кадрів у країні втрата наукового потенціалу держави. Саме ці ключові моменти, а також розуміння безперспективності поодиноких і несистемних змін в освітньому законодавстві спонукали до масштабної реформи. При цьому МОН України забезпечило максимальну публічність обговорюваного питання.
Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися не зупиняючись
Сторінки
- Головна сторінка
- Візитівка
- Методична скарбничка
- Навчальні програми
- Mikcike в Україні
- Поради молодому вчителеві
- Учитель учителю
- Для учнів
- Для батьків
- Мій досвід
- Публікації
- Позакласна робота
- Дистанційне навчання
- Корисні посилання
- Про мене
- Мої досягнення
- Зворотній зв'язок
- ЗНО та ДПА
- Новий освітній простір
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
Роз'яснення МОН щодо мінімальних вимог до обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів до...
-
Творча лабораторія вчителя математики Навчально-методичний посібник « Інтерактивні методи та цифрові інструменти, як засіб формування клю...
Немає коментарів:
Дописати коментар