Державний стандарт - це вимоги до освіченості учнів. Державний стандарт базової та середньої освіти визначає складові та зміст освіти, встановлює державні вимоги до випускників та учнів. Постановою визначається зміст базової та повної середньої освіти, а також визначає базовий навчальний план.
Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня подано за галузевим принципом у семи напрямках:
мова та література;
суспільствознавство та естетика;
культура, математика, природознавство;
здоров'я, фізична культура, технології.
Зміст базової загальної середньої освіти є єдиним для всіх учнів. Особистісний підхід до кожного учня здійснюється через різні методики організації навчання, які враховують пізнавальні здібності учнів, а також через факультативні курси. У старших школах, в зв'язку з профільним напрямком, вимоги та зміст освіти визначається за трьома рівнями:
1.Обов'язкові результати навчання, визначені Державним стандартом.
2.Профільний, зміст якого визначають програми затверджені МОН.
3.Академічний, за програмами якого вивчаються дисципліни, що тісно пов'язані з профільними предметами (наприклад, фізика у хіміко-біологічному профілі).
Здійснюється загальноосвітня підготовка учнів, які не визначилися щодо напряму спеціалізації.
Документи:
Державний стандарт початкової загальної середньої освіти 2011р.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти 2004р.
Державний стандарт базової загальної середньої освіти 2011р.
Концепція національно-патріотичного виховання
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися не зупиняючись
Сторінки
- Головна сторінка
- Візитівка
- Методична скарбничка
- Навчальні програми
- Mikcike в Україні
- Поради молодому вчителеві
- Учитель учителю
- Для учнів
- Для батьків
- Мій досвід
- Публікації
- Позакласна робота
- Дистанційне навчання
- Корисні посилання
- Про мене
- Мої досягнення
- Зворотній зв'язок
- ЗНО та ДПА
- Новий освітній простір
Підписатися на:
Дописи (Atom)
-
Роз'яснення МОН щодо мінімальних вимог до обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів до...
-
Творча лабораторія вчителя математики Навчально-методичний посібник « Інтерактивні методи та цифрові інструменти, як засіб формування клю...
Немає коментарів:
Дописати коментар